niedziela, 30 kwietnia 2017

YANKEE CANDLE: Coastal Living

Mimo strasznego zimna, wyszło słoneczko! A więc spacer już dawno zaliczony! Niedługi, ale był. Zmarzliśmy w nosy i rączki, ale wybiegaliśmy się za wszystkie chyba czasy :) no i przetestowaliśmy w końcu nową brykę Bartka ;) sprawuje się super, leciutki, łatwo się prowadzi :) póki co sprawuje się ekstra :) zwykła, najzwyklejsza parasolka :) po złożeniu nie zajmuje prawie wcale miejsca, waży mniej niż połowa tego 3w1, którym jeździliśmy do tej pory :) najważniejsze więc warunki spełnione! :)

Najbardziej z nowej kolekcji ciekawiły mnie dwa zapachy: Coastal Livin i Garden By The Sea, dlatego one przybyły do mnie w pierwszej kolejności. Kolejne z czasem też na pewno się pojawią. Teraz weszła nowa kolekcja Viva Havana i to z niej zamówiłam dwa zapachy plus dwa zapachy miesiąca :) pokażę wam je niebawem ;)

Dziś chcę wam opisać moje wrażenie na temat jednego z poprzedniej nowej kolekcji.


'Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o intrygującej słodko-słonej mieszance zapachu nadbrzeżnych kwiatów z ciepłą oceaniczną bryzą.'



Jedno, co mogę wam obiecać... Kwiatów w nim nie czuć!
Na sucho byłam przerażona... Cukierki lodowe, dawniej moja wręcz zmora! Nie znoszę ich zapachu, mdli mnie wręcz, kiedy tylko go poczuję. Domyślacie się więc, że zachwycona nie byłam, kiedy niuchałam woski po otwarciu paczuszki.
Delikatne pocieszenie, po rozgrzaniu wosk nie pachnie intensywnie, a jedynie podbija powietrze.. Ale niestety to nadal cukierki lodowe..
Niestety nie jest on moim ulubieńcem i więcej do mnie nie trafi ...

Wosk dostępny jest na Goodies w cenie 9zł. 


A wy znacie ten wosk? Może dla was pachniał inaczej?

POZDRAWIAM!

10 komentarzy

  1. Wygląda bardzo przyjemnie, szkoda, że zapach już taki nie jest :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj widzę, że faktycznie wkręciłaś się w woski ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem właśnie ciekawa dwóch najnowszych kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam kiedyś nic nie miałam do cukierków lodowych, więc może nie byłoby tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi taki zapach przypadłby do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wąchałam go na sucho i bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie słońce wyszło na jeden dzień, a dzisiaj od rana znowu leje ;(
    a zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię cukierki lodowe, ale nie w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!