poniedziałek, 4 maja 2015

DENKO #4

Witajcie :) Dzisiaj wpadam do was z szybkim postem, bo mam duże zamieszanie a i matura jutro to trzeba coś powtórzyć. A propo's trzymajcie kciuki!

Dziś chcę wam pokazać moje kwietniowe zużycia :) Nawet nieźle to wyszło :)

Tu na zdjęciu wszystko razem: 


Próbki, maseczki, miniaturki. 
Próbki ciężko ocenić, wiadomo czemu. Jedyne co to mogę powiedzieć że whipped creme od Max factor bardzo fajny, szczególnie konsystencja.
maseczki: z ziaji bardzo fajna, to nie pierwsza moja taka. Jeżeli chodzi o perfectę jak każda z tej firmy uczuliła mnie ...
Odżywki dodawane do farb: nectra, dyoss- fajne, wygładzają i zmiękczają włosy.
Maska od bandi- ładnie pachniała, ale niefajnie podrażniła mi skórę.
Żel od ducray- wysypało mnie po nim... :( 
odlewka szamponu kokosowego, nie pamiętam nazwy :D super ten szampon, dowiem się nazwy :P
miniaturki z l'occitane- różana fajna, wanilia zapach kicha..




Ochrona przed potem :

-dwie sztuki to zużycie mego kochanego :)
- spray z isany- bardzo fajny :)
- suchy krem z garniera <recenzja>



Twarz, dłonie, stopy, paznokcie- podpięłam pod jedno :)
- płatki carea jak zawsze te same :)
- pianka z clean&clear- bardzo fajna, ale jakoś nie doczekała się recenzji...
- mydło linda- z biedronki o zapachu irysa- zapach super, nie wysuszało rąk, zapewne nie ostatnie moje op. o ile nie jest to edycja limitowana :)
- zmywacz z loreala- w postaci nasączonej zmywaczem gąbeczki zamkniętej w buteleczce.
- maseczka- kwiat lotosu- avon- poza cudnym zapachem nie zrobiła nic..
- krem cc z Eveline- super! <RECENZJA> 
- żel antybakteryjny, używam w pracy- nie wiem czy nie jestem obecnie uzależniona od używania go.
- bronzer z virtual- bardzo fajny, ale upadł mi i się pokruszył, ale z racji, że została końcówka wyrzucam resztki bez żalu :)
- plastry do depilacji twarzy- sensual, używam czasem jak depiluję brwi, zawsze super działały, ale ostatnio już któryś raz nic nie zrywają, więcej nie kupię. 
- o maseczkach pisałam wyżej
- krem bb od garniera- na szybkie wyjście do sklepu ok, na dłuższą metę przesusza- miałam kilka próbek.
-whipped creme od max factor- fajny
- astor podkład - odcień 200 a taki ciemny, że masakra, wyrzucam całą próbkę
- krem do stóp- ciężko coś powiedzieć na podstawie próbki, może i na dłuższą metę działa fajnie.
- krem do skórek z eveline- nie polubiłam..
- miniaturki l'occitane- pisałam wyżej
- lakier od pierre rene- już wysechł.




CIAŁO: 
- żel pod prysznic granat i pomarańcza od wellness&beuty- marka własna rossmanna.
Nie głupi żel:) fajnie pachniał
- peeling z hean- ekstra produkt! <RECENZJA>
- olejek bio oil- fajny :)
- masło czekoladowo- kokosowe od Perfecty SUPER :) <RECENZJA> 


HIGIENA INTYMNA
- podpaski naturella- najbardziej lubię
- pianka do higieny intymnej facelle- super- do tej pory dla mnie najlepsza :) <RECENZJA>


WŁOSY:
- farba nectra- fajnie pokryła odrosty, nie śmierdziała jak typowe farby, a to spory plus :)
-odżywka nectra, odżywka syoss- pisałam o nich wyżej
- maska- masaż, nie pierwsze i nie ostatnie puste opakowanie- pomaga mi w walce z problemami ze skórą głowy <RECENZJA> 
- kokosowy szampon o którym pisałam wyżej :)
- żel nie wiem czemu mi się tu zaplątał.. dopiero zobaczyłam :p




Trochę tego nazbierałam, ale bez szału :)
Tyle na dziś kochane :* Skromnie dziś z czasem u mnie.

BUZIAKI, Kaśka :*

33 komentarze

  1. Super denko ;-) znam tej peeling z hean super się sprawdzał żel w&b lubilam kiedyś też ale nie wiem czemu nie widzę ich w Rossmannie juz ? Chyba ze źle się rozgladam sama nie wiem a z chęcią bym wróciła do nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są wycofane.. ja kupiłam ten na 'do widzenia' i to z 1,5 roku temu :)

      Usuń
  2. Jakie skromnie ? Ciekawa jestem jak wygląda u Ciebie duże denko :P Idę poczytać o tej masce z Planety Organica

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźne denko :) Powodzenia na maturach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię farby Nectra:) ostatnio chciałam powrócić do jaśniejszego koloru włosów i użyłam do tego Syoss oleo (kiedyś się dobrze sprawdziła ta farba) ale niestety niezbyt dobrze pokryła, dlatego wracam teraz do mojej Nectry- może trochę ciemniejsza ale za to dobrze pokrywa :)

    Duże denko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej nie próbowałam nectry, ale bardzo fajnie się zachowała na moich włosach. A co do syossa. Tej serii oleo intense nie miałam to ciężko mi powiedzieć :)

      Usuń
  5. wow ładne denko :D Duzo z tych produktów nie znam ( przez przypadek usunęłam twój komentarz u mnie na blogu, serdecznie Cie za to przepraszam to było bardzo niechcący (

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne denko :D chyba nie miałam żadnego zdenkowanego przez Ciebie produktu, oprócz np. płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, niezłe denko! Też lubię Naturellę, a na tą piankę Facelle poluję od dłuższego czasu i nie mogę jej znaleźć.... Żele Wellnes&Beauty też lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta pianka została wycofana... była na do widzenia...

      Usuń
    2. Buuuu, to już wiem dlaczego nie mogę jej dostać :)

      Usuń
  8. Lubię oglądać takie posty "denkowe". Sporo Ci się tego nazbierało. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. no brawo tyle różnosci zużyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaźne denko :) ta maska -masaż intryguje mnie już od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle napierniczasz z tymi denkami :D ale to dobrze - przynajmniej nie ma wyrzutów, by kupować nowe produkty ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolos denko - mydło z Biedronki i ja uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci poszło. W moim Ross niestety nie ma tej pianki Facelle, a chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. a po maturze zapraszam do Danii,dłuuuugie wakacje i studia można zacząć od lutego, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci poszło, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten olejek Bio-oil faktycznie tak dobrze działa na blizny?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!