poniedziałek, 11 maja 2015

Pierwszy konkurs na blogu Double Identity! Zapraszam! :)

Witajcie :) Postanowiłam zorganizować rozdanie, w sumie bez większej okazji, można powiedzieć, że w ramach rekompensaty, za to że przegapiłam urodziny bloga, ale i PO PROSTU, chciałam wam podziękować za to, że jesteście :) Bardzo cieszy mnie każdy komentarz, każde miłe słowo od was. Miło że jesteście tu ze mną :)
Mam nadzieję, że nagroda wyda się wam ciekawa i weźmiecie udział :)
Liczę na was!

A oto nagrody w konkursie:

Jest to jednocześnie banner dla was do pobrania i wstawienia na blog.

Nie będę się rozpisywać co konkretnie jest do wygrania, bo są to kosmetyki, które widać na zdjęciu. Każdy jest nowy, nieotwierany i nieużywany. Olejek z Eveline- jest bez folii, ale kosmetyk nie został otwarty.

- Konkurs trwa od dzisiaj 11.05.2015 do 11.06.2015 do 23:59 Czyli okrąglutki miesiąc :)
- Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od dnia zakończenia się konkursu.
- Wysyłka nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania danych adresowych. Wysyłam jedynie na terenie Polski.
- Osoba, która wygra zostanie powiadomiona @, oczywiście konkursowy post na blogu też będzie uzupełniony o wyniki.
- Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jestem ja.
- Trzeba spełnić 3 warunki obowiązkowe: być publicznym obserwatorem, lubić profil bloga na fb i odpowiedzieć na pytanie.


Aby wziąć udział należy:
- być publicznym obserwatorem bloga Double Identity
- polubić profil Double Identity na fb
- udostępnić banner na blog- będzie mi bardzo miło, jeśli to zrobicie :)
- odpowiedzieć na proste pytanie konkursowe "Z czym kojarzy Ci się miesiąc maj?" Poruszcie swoją wyobraźnię :)


WZÓR ZGŁOSZENIA:
Obserwuję blog Double Identity jako:
Lubię Double Identity na facebooku jako:
Udostępniony banner: <link>
No i odpowiedź na pytanie konkursowe :)

Wszystkich zapraszam serdecznie do udziału :)



BUZIAKI :*

26 komentarzy

  1. Obserwuję blog Double Identity jako: Beauty B.
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Beauty .
    Udostępniony banner: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    Odpowiedź: Maj to mój ulubiony miesiąc. Kojarzy mi się z życiem, bo wtedy wszystko budzi się do życia. A od trzech lat, maj jest dla mnie wyjątkowym miesiącem zakochanym, a to za sprawą, że od trzech lat to właśnie w maju świętujemu z moim ukochanym datę naszych pierwszych wspólnie wypowiedzianych słów "Kocham Cię" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog Double Identity jako: Katarzyna Krzos
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Katarzyna Krzos
    Udostępniony banner: http://kasiowetestowanie.blogspot.com/
    Odpowiedź: Moim ulubionym miesiącem w roku jest właśnie maj. Dlaczego? Wtedy natura widocznie budzi się do życia i rozkwitają moje najukochańsze bzy. Bez właśnie kojarzy mi się z majem. Słoneczko coraz mocniej grzeje i pojawiają się cieplutkie deszczyki, które radują wszystkie rosnące rośliny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog Double Identity jako:scarlet23
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Mineralny Świat Kasi
    Udostępniony banner: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1441882879458834&id=100009114079579&pnref=story
    No i odpowiedź na pytanie konkursowe :) mi maj sie kojarzyć zawsze bedzie z moim weselem które był 1 maja 2010 roku nic kreatywnego nie wyśle maj to miłość i juz;) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję blog Double Identity jako: Kaja Suchecka
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Kaja Suchecka
    Udostępniony banner: https://miszmaszmaturzystki.wordpress.com/konkursy/
    Maj kojarzy mi się z kwitnięciem kasztanów, a co za tym idzie z maturami, z którymi właśnie się męczę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buuu nie mam fb :( ale życzę powodzenia reszcie ;)

    OdpowiedzUsuń

  6. Obserwuję blog Double Identity jako:Benia besia
    Lubię Double Identity na facebooku jako:Bernadetta Bomba
    Udostępniony banner: nie
    No i odpowiedź na pytanie konkursowe :) Maj to jeden z najpiękniejszych miesięcy. Wiosna już na dobre gości w przyrodzie, piękne kobierce kwiatów ścielą się na łąkach, w ogrodach przepiękne kwiaty, urzekające swą wonią wabią by zachwycać się ich wdziękiem. Sezon grillowania również przez wielu z nas głównie w maju ma swój punkt kulminacyjny :)
    Maj to także czas komunii, na które czekają wszystkie dziewczynki, by wyglądać prawie jak księżniczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rozdanie dlatego życzę powodzenia wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe nagrody powodzonka wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat większość tych kosmetyków miałam więc nie będę zabierać szans innym, powodzenia dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję blog Double Identity jako: Monika J
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Monika JB

    Maj kojarzy mi się z radością - moje imieniny :) miłością - w maju urodził się mój syn :) i bliskością wakacji :) - już tak blisko do wielkiego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako : Kinga Bylina
    Lubię jako : Kinga Bylina
    Baner : http://rytmmojegozycia.blogspot.com/

    Gdybym miała odpowiedzieć na to pytanie rok temu, na pewno napisałabym, że maj kojarzy mi się z zapachem kwiatów, śpiewem ptaków i budzącą się przyrodą.
    Teraz z tym miesiącem nie kojarzy mi się nic związanego z przyrodą. Co prawda maj to piękny miesiąc, ale dla mnie przede wszystkim dlatego, że to ostatni miesiąc z moim chłopakiem, który niedługo wyjedzie za granice, dlatego ten miesiąc jak i miesiąc jego powrotu zapamiętam najbardziej z całego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nagrody:)Powodzenia dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje blog Double Identity jako mila mila.
    Obserwuje na fb jako Zosia Samosia.
    Miesiąc maj to życie i miłość. Dostajemy kopa do działania ,wzrasta poziom endorfin i dopaminy np. Święci słońce ,aż chce się żyć coś robić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog Double Identity jako: Kobiecy Żywioł
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Patrycja K.
    Udostępniony banner: http://pstrysia1114.blogspot.com/
    Maj chyba do końca życia będzie kojarzył mi się z wieczornymi spacerami z ukochanym i latającymi na głową chrabąszczami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję blog Double: alleve
    Lubię Double Identity na facebooku jako: sama wiesz :D Ewela! :D
    Udostępniony banner: alleve.blogspot.com
    Maj kojarzy mi się z kwitnącymi drzewami <3 bez, kasztan, jabłonie i inne drzewa, których nazw nie znam :D świat jest wtedy taki kolorowy, pachnący, lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blog Double Identity jako: Kaś. Klub Kosmetyczny
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Klub Kosmetyczny
    Udostępniony banner: http://www.klubkosmetyczny.pl/
    Odpowiedź: maj to przede wszystkim pierwsze, prawdziwe radosne słońce, to bez i konwalie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję blog Double Identity jako: Anna El
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Anna Maria Legutko
    Udostępniony banner: http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/

    Maj kojarzy mi się z radością, słońcem, ciepłem...miesiąc zakochanych:) Miesiąc moich urodzin. Szczęśliwy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję blog Double Identity jako: Margie
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Ney Leenka
    Udostępniony banner: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1404248873237202&id=100009563085580
    Maj kojarzy mi się przede wszystkim z moimi urodzinami. Tak się trafiło, że obchodzę je 1 maja. W tym czasie zakwitają najpiękniejsze kwiaty, m.in. bzy, magnolie, róże i wiele innych cudownych roślin. Chyba nie ma piękniejszego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję blog Double Identity jako: nieidealniezidealnizowana (jako 100 obserwator :D)
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Karolina Rogala
    Udostępniony banner: http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html

    Maj kojarzy mi się z kwitnącymi drzewami, kwiatami, pojawiającymi się małymi owadami i bzami.
    Zwracam głównie na to uwagę, ponieważ jako osoba pasjonująca się fotografią makro uważam,
    że maj jest miesiącem, kiedy możemy w końcu wyciągnąć zależałe przez zimę aparaty i ruszamy
    na 'polowanie' ciekawych migawek.
    Jest to również czas pierwszych prawdziwych, słonecznych dni, grillowania i pierwszych 'letnich' sukienek.
    W tym roku maj (niestety/stety) był dla mnie pod hasłem matury, jednak to nie zniechęciło mnie do tego,
    aby nazwać ten miesiąc moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blog Double Identity jako: dorota wysocka
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Dorota Wysocka
    maj kojarzy mi się z majówkami, grillowaniem, wszechobecnym zapachem bzu i długim weekendem

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję blog Double Identity jako: swiaturody159
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Świat Urody
    Udostępniony banner: http://swiaturody159.blogspot.com
    Maj to na pewno jeden z moich ulubionych miesięcy. Jest to bardzo radosny miesiąc, dlaczego? Właśnie wtedy zaczynamy pierwsze grillowania, cieszymy się majówką w gronie najbliższych. Możemy cieszyć się także pierwszymi promykami słońca, piękną pogody, a wszystko wokół nabiera koloru i uroku. :) Wszystko budzi się do życia, a za oknem możemy usłyszeć śpiew ptaków.. Nie zapominając o cudownym zapachu bzu, który zawsze gości w moim domu.. :D Szczególnie w maju uwielbiam długie, wieczorne spacery z ukochanym, czy przyjaciółmi.
    Również i w tym miesiącu większość z nas przygotowuje się do lata i doczekanych wakacji :D

    Super nagrody, warto powalczyć! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję blog Double Identity jako: nr147
    Lubię Double Identity na facebooku jako: Natalia Rzepka
    Udostępniony banner: nie prowadzę bloga
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Maj kojarzy mi się z piękną pogodą i przede wszystkim z Dniem Matki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!