niedziela, 31 maja 2015

Majowe nowości :)

Witajcie :) Dziś chcę wam pokazać to co nowego przybyło do mojego kuferka kosmetycznego (już nie mówię, że do kosmetyczki, bo kosmetyczka w ok 60 l kufrze? nienienie).
Nie jest tego dużo gdyż... Pisałam na początku miesiąca o tym, że w maju ZERO zakupów kosmetycznych.

Jak mi się udało?
No nie udało się, ale ... I tak jestem z siebie bardzo dumna. Kupiłam tylko DWIE rzeczy! No nie liczę w to pudełka, bo pudełko za 139 zł kupiłam na 3 miesiące :)

A więc tak zacznijmy od przesyłki niekosmetycznej... Dostałam się do testów i zostałam #ambasadorkaWiniary :)


W środku było 20 chłodników w trzech smakach:
- czosnkowo-ziołowy
-buraczkowy
-ogórkowy
Jako niespodzianka dołączona była doniczka i 3 rodzaje ziół. A właściwie dwa rodzaje ziół: mięta pieprzowa, koperek i szczypiorek. Jeszcze nie zasiałam ale we wtorek planuję zasiać :)

Każdego już próbowałam. Ogórkowy był smaczny, owszem zrobiony trochę po swojemu. A z kolei czosnkowo-ziołowy był pyszny!  Buraczkowy dla mnie smakował najbardziej, jeszcze jak się odadło ugotowane na twardo jajko.. Bomba :)

Oczywiście jak już wspominałam dotarł do mnie też ShinyBox :)

 Dla mnie zawartość super :) Czekam teraz na czerwcowe... Urodzinowe, więc myślę, że będzie fajne:)

W moim rodzinnym mieście, w Sokółce jest sklep gdzie można dostać kosmetyki Golden Rose. U siebie w Augustowie nie mogłam nigdzie znaleźć, być może gdzieś są, ale nie mam pojęcia gdzie. A więc po wymarzoną ... szminkę :D wysłałam młodszą siostrę.

No i w końcu bordowy mat jest mój <3




Jaka piękna ... :) Teraz wyglądam jak wamp jak jej używam :D jest mega napigmentowana, mega trwała, piękna, piękna!

No i mój ostatni grzeszek...

W Naturze jest teraz w promocji, chciałam go kupić na promocji -40% w Rossmannie, ale niestety ani przed ani po dostawie go nie było.. Ani w jednym ani w drugim Rossmannie... Trochę to niefajne, ale cóż. Zawsze tak jest jak w Rossmannie jest na coś dobra promocja to brak towaru.
No ale dostałam w Naturze... A chodzi o ...

Różany olejek od Evree do skóry mieszanej :) Straasznie byłam go ciekawa, musiałam go w końcu kupić :) I oto jest :) Już używam! :) Za jakieś 2-3 tyg recenzja :)

Jaka jestem z siebie dumna :) Tak mało zakupów, pozazdrościć :))

Wierzyłyście, że obejdę się praktycznie bez zakupów? :D
A to zdziwko :D

BUZIAKI,
KAŚKA :*


Kochani! Zapraszam was na mój konkurs! Nagroda czeka!

http://double-identity.blogspot.com/2015/05/pierwszy-konkurs-na-blogu-double.html


25 komentarzy

  1. Też testuje te chłodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka ma kolor totalnie obłędny ale nie miałabym odwagi jej nosić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłaś w końcu tę pomadkę! :D ja z zakupem poczekam do jesieni, bo teraz bym jej i tak nie uzywala :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordowy mat jest śliczny.
    Uwielbiam te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje olejku z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie jestem ciekawa olejku Evree, czekam na wrażenia z używania☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pomadki Velvet Matte! Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas coś mnie kusi by kupić pomadki z Golden :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemności z używania nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. w porównaniu do poprzednich miesięcy tyle co nic :P

      Usuń
  11. gratuluje winiarów:) a GR mi sie jakis macik marzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedrogie, za tą szmineczkę siostra zapłaciła 12 zł :)

      Usuń
  12. Piękno kolor tej pomadki GR ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba :) wyglądam trochę jak wamp, ale jeszcze nie straszę :D

      Usuń
  13. Ja też sobie zawsze obiecuję, że nic nie kupię w tym miesiącu, ale jakieś 2-5 kosmetyków zawsze przemycę :D Ciekawa jestem olejku Evree i gąbeczki w boxa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!