poniedziałek, 25 lutego 2019

CIEN FOOD FOR SKIN: Krem do rąk- odżywienie z papają.

Witajcie Kochani!
Dzisiaj pogoda zdecydowanie wiosenna, chociaż za ciepło nie jest. Co więcej co rano niemal trzeba skrobać szyby w samochodzie :P Ale czego się można spodziewać, przecież jest dopiero końcówka lutego ;)
Rok temu, był mój pierwszy dzień w pracy. Były okropne mrozy, mieliśmy problemy z odpalaniem auta :P w tym roku albo wiosna nadeszła ciut szybciej, albo to jeszcze złudzenie ;) Jeszcze wszystko może się zdarzyć, ale chwila takiej pogody zdecydowanie poprawia saopoczucie ;)

Dzisiaj chcę wam opisać moje wrażenia na temat nowości, która niedawno pojawiła się w sieciach sklepu Lidl. Wiem, że ta nowa seria sprzedawała/sprzedaje się świetnie i wiele osób bardzo zaciekawiła.
Ja skusiłam się na jeden z trzech kremów do rąk i żel do mycia twarzy z peelingiem. Żel jeszcze chwilkę poczeka na swoją kolej, ale krem prawie zużyłam. Dlatego pora na recenzję ;)











Krem w kolorze białym, konsystencja nie jest jakoś mocno zbita, ani gęsta. Jest raczej lekki.

Dobrze się wchłania, nie tłuści rąk, więc można go używać bez obawy że coś ubrudzimy.
Cudnie owocowo pachnie! Nigdy nie jadłam papaji, ale dla mnie ten aromat ma coś wspólnego z zapachem mango :)
Jest to jeden z tych lżejszych kremów, które mogą podtrzymać dobrą kondycję skóry dłoni, względnie przedłużyć jej nawilżenie, ale na pewno nie zregeneruje mocno tej mocno wysuszonej. Przynajmniej u mnie tak się nie stało, a na ostatnim zdjęciu widzicie, że moje dłonie nie były w najlepszej kondycji. Zdjęcia zostały zrobione zaraz po nabyciu.
Obecnie są już w dużo lepszym stanie, chyba za sprawą kremu Eos.

Ten krem to przyjemniaczek, regularnie używany na pewno zadba o wasze dłonie, jednak w razie dramatu potrzeba czegoś silniejszego ;)


Znacie go? Jak się u was sprawdził?

BUZIAKI, KAŚKA :*

8 komentarzy

  1. Widziałam, że teraz jest duża promocja na tę serię. Pewnie wiele osób się na coś skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je w sklepie, ale nie skusiłam się, bo kremów do rak mam zapas, a rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu :) Być może się na niego skuszę jak tylko skończę te co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skuszę się pewnie teraz na tej promocji ;) Zawsze spoko mały kremik do torebki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się być ciekawy :) W sam raz do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam właśnie ten krem z papają teraz na promocji :)Zobaczymy :D Kuszą mnie 2 pozostałe. W sumie to tylko 2zł..;D

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałąm tą promocję w lidlu i cena zaskakująco przyjemna, ale neistety nie mam po drodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dałam się skusić na tą promocję w Lidlu i udało mi się zdobyć krem z dziką różą, bo pozostałych już nie było. Fajnie nadaje się do torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!