wtorek, 17 kwietnia 2018

YANKEE CANDLE: Black coconut w dużej świecy tym razem.

Witajcie!
Niedawno, w końcówce marca, skusiłam się na dużą świecę Yankee Candle, mianowicie Black Coconut. Zapach dla mnie znany, i uwielbiany!
Właściwie to świecy nie kupiłam, a wymieniłam punkty na goodies ;) Udało mi się uzbierać! Z czego bardzo się cieszę, bo ta świeca była moim małym marzeniem ;)


Duuży, piękny słoik <3 W środku wosk w czarnym kolorze, na sucho pachnie kokosowo, bardzo świeżo.


Duży słój z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty oraz drzewo cedrowe.'

Mieszkańcy Polinezji wierzą, że kokos to drzewo życia, a jego owoce są lekarstwem na wszystko. Leczą choroby, przedłużają życie, poprawiają samopoczucie i przynoszą szczęście. Wprost z tropikalnej wyspy uzdrawiający aromat kokosowego olejku przynosi egzotyczna świeca Yankee Candle Black Coconut. Delikatna nuta orzeźwiającego cedru, połączona z oszałamiającym zapachem cudownych kwiatów – eliksir to wręcz magiczny, który uwodzi, odurza oraz pobudza ciało i uzdrawia duszę.'
źródło.



Bartek to bardzo zapachowy człowiek! <3 Nie mógł się nawąchać! Pomagał mi robić zdjęcia :D
Bardzo się w to zaangażował :D

Zapach jest przepiękny! Bardzo świeży, i bardzo kokosowy, dla mnie kojarzy się z klasycznymi miętowymi tic tacami! I to bardzo mi się z nimi kojarzy ten zapach.
Ma w sobie delikatną słodycz, ale bardzo mu daleko do typowo słodkiego zapachu.
Uwielbiam, cieszę się, że się na nią zdecydowałam, uwielbiam ją palić i polecam każdemu, kto lubi zapach kokosa!

Świecę znajdziecie na stronie Goodies, dokładnie TU, w cenie 109 zł.

Znacie ten zapach od YC?

BUZIAKI, KAŚKA :*

4 komentarze

  1. Miałam wosk, ale to zdecydowanie nie mój klimat, choć kusi by powąchać w świecy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wosk, ale jakoś mało kokosa w nim wyczuwam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapachu nie znam, ale dzisiaj skusiłam się na coconut splash ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam mojemu Mężczyźnie jako zapach do auta i w tej roli spisuje się świetnie :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!