wtorek, 14 lutego 2017

Dermofuture Natural Spa: BEAUTIFY YOUR BODY: Forest Fruits.

Witajcie :) Walentynki, co?

Dziś znowu przychodzę do was z zestawem DermoFuture. Tym razem jednak, chcę przedstawić wam czerwony zestaw Forest Fruits. Czym pachnie? Jak działa? Zapraszam!



Zapakowany w kartonik świetnie nadaje się na prezent! Np. spóźniony walentynkowy ;)


Żel w przezroczystej butelce o pojemności 300 ml, masło w plastikowym słoiczku z metalową nakrętką. Oba produkty jak każde w poprzednich zestawach, o których pisałam TUTU i TU posiadają małe drobinki, tym razem koloru czerwonego.


Żel ma bardzo gęstą, wręcz galaretowatą konsystencję. Ciemnoczerwone drobinki zdają się czynić z żelu peeling, jednak nic bardziej mylnego. Rozpuszczają się one w czasie nakładania na mokrą skórę ciała.
Jeżeli o zapach chodzi, jest bardzo słodki, czy czuć owoce leśne? Dla mnie nie, bardziej jakieś truskawki, może ciuteczkę malin.
Dobrze, nawet bardzo dobrze się pieni, świetnie oczyszcza skórę, jednak ten jako jedyny z poznanych przeze mnie delikatnie przesuszył mi skórę. Szczególnie na ramionach pojawiły się u mnie czerwone suche placki, które po kilku dniach zbladły i zaczęły się łuszczyć. Szkoda ...


Kilka słów od producenta.


Masło koloru białego z czerwonymi drobinkami.. Zapach trochę mniej mi się spodobał niż żelu, ale nie był drażniący. Co na plus, pomagał bardzo na moją skórę, prosto rzecz ujmując uratował mnie po spustoszeniach jakie uczynił żel. Także ogólnie zestaw uważam jako średni. Owszem żel nie do końca mi przypasował, ale z racji, że masło odczyniło szkody, nie spisuję go do końca na straty. ;)


Kilka słów od producenta, skład.

Tak więc, podsumowując, nie do końca przekonał mnie ten zestaw, jednak tragiczny nie jest :)
Znacie go?


POZDRAWIAM! 

9 komentarzy

  1. Szkoda, że ten żel to taki średniaczek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo szkoda że najlepiej nie wypadł :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że żel to taki przesuszacz, bo mnie kusił :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tragedii nie ma, ale ja jednak się nie skuszę :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej mnie nie zachęca, więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wyglądu wydaje się super ...ale jak średni jest to tak średnio go oblukam w sklepie ;p hahah

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich średniaczków :D Jak już coś kupuję, to wolałabym, żeby zastał mnie efekt WOW :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!