piątek, 9 czerwca 2017

DERMOFUTURE PRECISION: Matujący lakier nawierzchniowy.

Witajcie Kochani!
Pogoda cudna, na termometrach 25 stopni! Pół dnia na dworze- Bartek się wyszalał- lubię takie dni :)

Dzisiaj przychodzę by pokazać wam pewne cudo :) Nie będę owijać w bawełnę, od początku polubiłam ten produkt. Od dawna już mam bzika na punkcie matu. Uwielbiam matowe paznokcie, uwielbiam matowe usta! O buźce nie wspominając :P



Produkt otrzymujemy w kartoniku. Bezpośrednio znajduje się on w szklanej buteleczce- typowej dla wszelkich lakierów, odżywek do paznokci.


Kilka informacji od producenta i skład ;)




Do tej pory robiłam dwie próby lakieru. Do niedawna nosiłam hybrydy, jednak kiedy je zdjęłam od razu rozpoczęłam testy.

Jak widzicie matuje pięknie, nie zawodzi. Nie smuży, nie narusza warstwy lakieru kolorowego, co dla mnie jest bardzo ważne! Dlaczego o tym akurat mówię? Miałam kiedyś matowy top... który masakrycznie smużył i rozmazywał lakier. Ktoś by pomyślał, może nie wysechł do końca. Hmm, myślę że był wystarczająco suchy. Jednak tu nie czekałam długo i nałożyłam lakier matujący... i?

Efekt jest wręcz doskonały! U osób kochających mat tak jak ja, sprawdzi się świetnie.
Wiadomo, nie każdy kolor w macie wygląda hmm ładnie. Ale takie kolory jak biel, czerń, beż, czerwień, niektóre róże- no kocham!
Polecam go wam z całego serca!



Lubicie efekt matowy na paznokciach? Znacie ten lakier?

BUZIAKI!:*

7 komentarzy

  1. Miałam kiedyś taki szacher macher ;D Lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że mają takiego cudaka w ofercie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś matowy lakier i podobał mi się ten efekt :) chyba wypróbuję ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię sobie od czasu do czasu walnąć matowe paznokcie :D Mam takie produkt z Wibo i jestem też zadowolona z niego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!