poniedziałek, 29 maja 2017

Krótka przerwa w blogowaniu.

Witajcie Kochani :)

Cały czas myślałam, że obejdzie się bez tego postu, a jednak nie.
Nie mam zupełnie głowy do pisania, potrzebuję trochę odsapnąć, odprężyć się, zrelaksować po prostu nic nierobieniem.
Bartka zabieg zbliża się nieubłaganie, moje myśli non stop krążą wokół tego tematu, wybaczcie, ale potrzebuję tej przerwy, wrócę niebawem.


(Bartek jakieś 5 miesięcy temu, pomagał mi ogarnąć zapasy:P)



Na pewno będę obecna na Instagramie, zapraszam!

Wracam niebawem, za tydzień-dwa. 

Buziaki :*

17 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!