czwartek, 13 października 2016

Nowości sierpnia i września :)

Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do was z nowościami dwóch poprzednich miesięcy tzn. września i października.
Trochę się tego nazbierało, ale przesady wg mnie w tych miesiącach nie było. Jedynym i największym grzechem były zakupy w Neonail :P Zobaczcie sami co przyniosły te miesiące :)





Także sami widzicie... Masaakra :P Sporo kolorków, matowy top, waciki- teraz wiem, że niepotrzebnie i więcej ich nie kupię, aceton i cleaner w litrowych butlach, ale coś czuję, że też przesadziłam z ilością, że mi się nie przydadzą takie ilości.. No cóż. Zaszalałam, bo miałam urodziny.. Ale część pieniędzy odkładałam jakiś czas, także nie zabodło tak mocno :)


- żele antybakteryjne. Te od CleanHands kupiłam w biedrze zdaje się po 3,99 (?)
- ten od dermopharma kupiłam w aptece- fajnie pachnie :)


- załapaliśmy się do testowania kaszy alerlac- synek różnie na nią reagował, raz chętnie jadł raz pluł... za to mamusia polubiła :D


-zestaw z DermoFuture Precission <RECENZJA>


-szampon od ProSalon- bardzo go oboje z mężem lubimy :) Kokosowy <3 Zapach dłuugo się utrzymuje na włosach :)


- pianka do higieny intymnej Biały Jeleń- już mogę powiedzieć, że średnio ją polubiłam.
- zakupy z Rossmanna- myślę, że już dosyć standardowe. Dwa spraye z nivea dla męża, chusteczki domol do sprzątania, wybielacz w saszetce domol i dwa wkłady do psikacza.


- kupiłam bo płatki normalne okrągłe były jakieś felerne, a patyczki też się kończyły.. Okazało się, że okrągłe jednak się naprawiły, ale spoko te też się zużyje :)


- matka nieroztropka. Jakby się jeszcze czytać umiało to by całkiem okay się żyło, nie? Kupiłam z myślą, że to bezpieczny płyn robiący pianę ( bezpieczny z racji AZS). No cóż, to mydełko w piance do mycia rączek i buźki! Yupi!


rękawiczki kupiłam i cienkie i grubsze. Sprawdzają się fajnie :) Czapucha boska, ciepła, nie gryząca bo w środku ma podszycie. Synek super w niej wygląda, chociaż niezbyt ją lubi zresztą jak każdą czapkę, szalik, rękawice i właściwie cokolwiek do ubrania :P


- płatki tami- nawilżane do oczyszczania twarzy, recenzja niebawem.


dwie limitki z Isany :) niebawem obie wypróbuję :)


FITLOVEBOX


- taaak... zrobiłam zapas cleanic... na myśl, że bebeauty są do kitu... Tak, bebeauty jednak nie są do kitu a więc ugrzęzłam z mega zapasem płatków kosmetycznych- nie pytajcie!


- dwie eleganckie ramki do zdjęć :) na dniach w końcu wyślę zdjęcia do wywołania, także przydadzą się :) kupione w Biedronce.


-Królowa ostatnich wieczorów :) Oczyszczanie z nią twarzy to sama przyjemność :)) KLIK


Co wpadło wam najbardziej w oko??

BUZIAKI, KAŚKA :*

26 komentarzy

  1. świetne nowości, lakiery ładne a FITLOVEBOX prezentuje się ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam raz płatki Cleanic, ale były koszmarne. Więcej się na nie nie kuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je dobrze wspominam, ale dawno ich nie miałam, no cóż nie zmarnują się, najwyżej będą do hybryd- tam też sporo ich idzie.

      Usuń
  3. Kolorki lakierów bardzo ładne, troochę zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :) miałam jedynie żel antybakteryjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości, miałam ten żel Isana Plumeria i zapach był cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No same wspaniałości ;D
    A w tym msc ile Ci rzeczy dojdzie ! :D Cała reklamówka Balea :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę tego jest. ciekawa jestem jak taka soniczna szczoteczka się sprawdza?

    Już w przyszłym tygodniu będą na moim blogu do wygrania fajne gadżety! M.in. power bank, głośnik bluetooth, piłka, saszetka-nerka i wiele innych :) Info tutaj: http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/zapowiedz-konkursu-do-wygrania-power.html

    OdpowiedzUsuń
  8. z tymi płatkami to nieźle zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo :) na te płatki duże prostokątne patrzyłam ale w końcu wzięłam zwykłe okrągłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję płatków Tami, bo nigdy nie używałam i Fitbox wpadł mi w oko, COKOLWIEK TO JEST:) Ja sobie teraz nic nie kupuję, ale dla dziecka już poluję na promo i kupiłam fajny płyn do prania bobini i zapas chusteczek nawilżających - jak dziecko nie polubi to i tak się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Płatków kosmetycznych to na pół roku Ci starczy :D Kolory hybrydek megaaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oho sporo tych nowości.:D
    udanych testów.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości, lubię te żele antybakteryjne, zawsze mam je w torebce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!