wtorek, 25 lipca 2017

Profesjonalny Zabieg Rekonstrukcji JOICKO K-PAK w Salonie Day Spa Maołgrzaty Bartoszewicz w Białymstoku.

Witajcie :) W marcu na spotkaniu blogerek w Białymstoku razem z dziewczynami miałyśmy okazję poznać Małgosię, właścicielkę salonu Day Spa Małgorzata Bartoszewicz, ale przede wszystkim specjalistkę w dziedzinie pielęgnacji jak i koloryzacji JOICO.

*Spotkanie Blogerek Urodowych w Białymstoku RELACJA 04.03.2017
*Spotkanie Blogerek Urodowych w Białymstoku UPOMINKI 04.03.2017

Na wstępie zapraszam was na Fanpage salonu na Facebooku KLIK. Znajdziecie tam przepiękne upięcia i cudne, czasem figlarne stylizacje koloryzacyjne we wszystkich odcieniach tęczy! Ostrzegam.. można się zapatrzyć <3

Na tym spotkaniu właśnie, każda z nas otrzymała Voucher na Profesjonalny zabieg Rekonstrukcji, czyli odbudowy włosa właśnie w Gosi salonie!
Domyślacie się, jak bardzo się ucieszyłam prawda? Tym bardziej, że moje włosy coraz bardziej błagały o pomoc.

W międzyczasie trochę się zmieniło ;) Sporo skróciłam włosy, zdecydowałam że nie będę więcej walczyć o poprawę ich kondycji, bo z długimi wyraźnie przestałam sobie radzić.
Skróciłam, poszłam na zabieg... I?

Najpierw opowiem wam pokrótce, jak wyglądał zabieg, kilka słów o całej oprawie, oraz wrażenia na już i prawie miesiąc po :)


Nazwa Salonu 'Day Spa' nie wzięła się z niczego! To prawdziwy salon spa! Można odszykować i fryzurkę i pazurki, ale i dać wytchnienie dla ducha podczas masaży i innych przyjemności cielesnych!

Przybyłam na miejsce kilka minut przed czasem, a Gosia porwała mnie na fotel punktualnie! Co do minuty! Wielki plus za to, mając małe dziecko czasem trudno sobie zorganizować czas na wyjście do fryzjera, a jeśli trzeba jeszcze długo odczekać na swoją kolej, robi się mniej przyjemnie. W każdym razie w tym wypadku ani odrobinę się nie zawiodłam!

Od razu zostałam zabrana na tzw 'myjkę'. Tam miałam spędzić najbliższy czas, cały zabieg. Tego bałam się najbardziej.. Od razu przypomniało mi się ostatnie farbowanie włosów, kiedy pani fryzjerka myła mi włosy tylko chwilę, a niemal tydzień chodziłam pokręcona- okropność!

W Gosi salonie od razu wam napiszę, miałam zupełnie inne odczucia.
O wygodnej myjce czytałam właśnie u Pauli, jednak lekki strach pozostał, co się okazało zupełnie niepotrzebnie!

Z marszu została mi zaproponowana kawa, herbata, woda. Wybrałam wodę, z plastrem cytryny ;)

Spójrzcie jak się rozkoszowałam w przerwach między kolejnymi etapami :D


Trochę zmokła kura, ale jaka wychillowana ;))

'JOICO K-PAK HAIR REPAIR SYSTEM - PROFESJONALNY ZABIEG REKONSTRUKCJI WŁOSÓW 
Zabieg rekonstrukcji JOICO K-PAK Hair Repair System to przeznaczony dla każdego typu włosów profesjonalny 30-minutowy, 4-etapowy zabieg wykonywany wyłącznie w salonach fryzjerskich. Zabieg odbudowuje i wzmacnia zniszczone włosy, zwiększa ich blask, przywraca optymalne nawilżenie. 

Wykonany przed koloryzacją lub trwałą ondulacją sprawi, że włosy będą właściwie przygotowane do zabiegu i odpowiednio chronione oraz staną się podatne na stylizację, ich kolor będzie trwalszy i bardziej nasycony, a skręt pełny i wyrazisty. Zabieg rekonstrukcji włosów JOICO polecany jest wszystkim, którzy marzą o jedwabistych, gładkich i zdrowych włosach.

Krok 1 – OCZYSZCZANIE
Skutecznie usuwa wszelkie mikrozanieczyszczenia. Włosy stają się perfekcyjnie świeże.
 
Krok 2 – WYGŁADZANIE
Dokładnie wyrównuje powierzchnię. Włosy stają się idealnie gładkie i miękkie.

Krok 3 – REKONSTRUKCJA
Intensywnie odbudowuje i naprawia strukturę. Włosy stają się elastyczne i sprężyste.

Krok 4 – NAWILŻANIE
Dogłębnie nawilża i nadaje elastyczność. Włosy stają się lśniące i podatne na układanie. '


Dodam tylko, że mój zabieg nie trwał 30 minut, trwał więcej, nie pamiętam ile dokładnie, właściwie wcale nie patrzyłam na zegarek, dla mnie to był mega odpoczynek, chwila dla mnie, tylko dla mnie. Na totalne niemyślenie.

A włosy? Cudowne! Pięknie błyszczące, świetnie i co ważne DOGŁĘBNIE nawilżone!
Nawet teraz, niemal miesiąc od zabiegu myję włosy szamponem i nie potrzebują one absolutnie żadnej, ale to żadnej odżywki! Rozczesują się bez problemu, są miękkie, błyszczące i bardzo wygładzone. Oby efekt utrzymał się jeszcze trochę, bo nie powiem, takie włosy to ja lubię mieć ;)


Zdecydowanie polecam wam ten zabieg, szczególnie przy włosach kręconych, wysokoporowatych! Wierzcie mi, że nie zawiedziecie się ;)

Sami spójrzcie jaki efekt uzyskałam!


Błyszczą się ewidentnie, nawet tam, gdzie nie pada światło ;)


Zdjęcie z wykonawczynią musiało być! Dokonała cudu, chwała jej za to!


Znacie produkty Joico? Jakie wy macie doświadczenia? 


BUZIAKI, KAŚKA :*

11 komentarzy

  1. Piękny efekt, mega objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mieszkam tak daleko od Białegostoku, bo pewnie sama bym skorzystała z tego salonu. Jednak na szczęście mam swój, który sobie cenię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, włosy świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle czasu zamierzałam się wybrać, że chyba na urodziny w końcu to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że się udało i jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladne wloski po zabiegu

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy po zabiegu wyglądają fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, wspaniale wyglądają po tym zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!