środa, 3 stycznia 2018

Rekrutacja na Marcowe Spotkanie Blogerek Urodowych! 10.03.2018

Witajcie Kochanie :)

Ja tylko z szybkim informacyjnym postem.

Chciałybyśmy was serdecznie zaprosić do zgłaszania się na Spotkanie Blogerek w Augustowie, które organizujemy razem z Emilią z bloga Kobiecosci !



Spotkanie odbędzie się w Augustowie dnia 10.03.2018. Konkretnie gdzie i o której poinformujemy już osoby, które zaprosimy.
Listę postaramy się ogłosić jak najszybciej będzie się dało :)

Czas na zgłaszanie się macie do końca stycznia, swoje zgłoszenie t.j.
-Imię i nazwisko
-Adres bloga
-Kilka słów o sobie
Przesyłajcie na adres: marcowespotkanieblogerek@onet.pl

Zapraszamy serdecznie!!

I tym razem nie tylko osoby z podlasia ;) Tym razem zapraszamy każdego, kto chciałby miło spędzić czas, w fajnym towarzystwie, przy kawce/soczku i czymś smacznym :)
Przy okazji zobaczyć przepiękny Augustów, który zimą również ma wiele uroku!


Czekamy na was...

BUZIAKI, Kasia i Emilia! :*



[EDIT] 

Kochani, rekrutacja zakończona, są też więc jej wyniki. Dziękujemy pięknie za zgłoszenia. Nie było łatwo wybrać, zgłoszeń było dużo, jednak wszystkich nie damy rady zaprosić :(
Zapraszamy 8 dziewczyn, oto one:



A wiec dziewczyny do niedalekiego zobaczenia! Cieszę się że z nami będziecie!

BUZIAKI!

14 komentarzy

  1. Do kiedy termin zgłoszeń? Bo brzmi ciekawie, ale jeszcze nie wiem, czy będę mogła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poście masz napisane, do końca stycznia zapraszam! :)

      Usuń
    2. Hahaha, ślepa ja :P doczytałam tylko, że listy wyślecie jak najszybciej, a potem wygląd zgłoszenia :D

      Usuń
  2. Dla mnie niestety trochę daleko :( Dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mam do Was tak daleko :((
    Bawcie się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam blisko - bo jestem z Suwałk - wysłałam zgłoszenie i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mam ochotę wybrać się na takie spotkanie i albo przegapię albo są za daleko :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!