sobota, 7 października 2017

YANKEE CANDLE: Shea butter.

Witajcie Kochani! Kolejny weekend.. czy wam też czas tak goni? Mam wrażenie, że dni uciekają mi w tempie zastraszającym. Dopiero co był weekend, dzisiaj znowu sobota. Nastały już prawdziwie chłodne dni, nie ma się co dziwić już prawie 10 październik, zaraz 15 i połowa pyknie. Szok!


Dzisiaj chciałam wam opowiedzieć o zapachu 'Shea Butter'. To był zapach września. Zastanawiałam się czy na pewno to dobry wybór, bo dla mnie masło shea nie pachnie przyjemnie, choć fakt że mało intensywnie i szybko się rozchodzi. Tak samo olej z masła shea. Ale obawiałam się, że wosk może być na tyle silny, że będzie przyprawiał mnie o ból głowy dodatkowo zamiast odprężać będzie mnie drażnić. Czy tak było?


'Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: masło shea.'
żródło.


Rześki ten zapach nie jest wg mnie, no ale ok.
Dla mnie pachnie cudownie! Chociaż obawiałam się bardzo, że będzie pachnieć właśnie jak masło shea, ale dla mnie ma tylko 'posmak' masła shea. Dla mnie pachnie orzechowo z dodatkiem kropelki wanilii. Nie ma w nim nuty gorzkiej, która wg mnie w maśle shea jest. Jest to mega ciepły i otulający zapach, dla mnie idealnie wpasowuje się w jesienne jak i zimowe wieczory!
Przywodzi na myśl piękne wspomnienia, rodzinne święta, pyszne pachnące orzechami i wanilią ciasta, oraz torba pełna orzechów, jako 'przekąska' po obfitym świątecznym obżarstwie, jakby ktoś miał jeszcze ochotę na jakiekolwiek przekąski :P

To na prawdę świetny zapach, myślę, że chętnie do niego wrócę! 

Znacie ten zapach? Znajdziecie go na stronie Goodies, dokładnie TU, w cenie 9zł.


BUZIAKI, KAŚKA! :*

14 komentarzy

  1. Ja również ten zapach bardzo polubiłam i skończył mi się zdecydowanie za szybko ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wąchałam świecę i nie zachwycił mnie ten zapach ;( Nie moja bajka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. narobiłaś mi smaka na ten zapach, skuszę się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego zapachu, jak ma nuty orzechowe to powinien mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach i znowu kusi mnie świeca, którą kiedyś sprzedałam, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego opisu wnioskuję, że zapach jest dla mnie idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I think that smells suits me perfectly, i would like to try.
    I am following you, please follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z mkich ukunionych wosków .

    OdpowiedzUsuń
  9. zainspirowałaś mnie do odpalenia wosku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mógłby mi się podobać. Masło shea jest u mnie prawie w każdym kosmetyku, a tu jeszcze świeczka zapachowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten zapach w formie świecy i również nie zaliczyłabym go do kategorii Fresh. Dla mnie jest subtelnym, otulajacym zapachem, który kojarzy mi się z upalnym latem, być może ze względu na etykietę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam kiedyś ten wosk i miło wspominam, taki przyjemny był

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!