środa, 31 grudnia 2014

Denko Listopad/Grudzień :)

Witajcie :)
Dziś ostatni dzień roku... :) Jak szybko minęło!
Trzeba więc rozprawić się z zalegającymi pustakami. Pora najwyższa :)

A oto one:


 Wszystko razem :)



CIAŁO:
-balsam pod prysznic- taki sobie -link do recenzji <klik>  BYĆ MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
-dezodorant isana- bardzo fajny :)
-żel original source- coconut- KOCHAM! link do recenzji: <klik>
-dezodorant męski fa- dla mnie piękny zapach, chłopak bardzo zadowolony z działania :)
 - luksja żel pod prysznic- bardzo fajny :)- link do recenzji <klik>
-bingospa- słodkie migdały i biała glinka- żel pod prysznic. Słabizna. Ani zapach ani działanie, nic mnie nie powaliło. NIE KUPIĘ PONOWNIE!


DŁONIE I STOPY:
-krem do rąk Neutrogena- nic ciekawego. NIE KUPIĘ PONOWNIE.
- krem do stóp z Avonu- granat i czekolada- taki sobie. Zapach nie głupi :) RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE ( o ile nadal jest w ofercie )
-diamentowa odżywka z eveline:) Moja miłość od jakiegoś roku! Zużyte trzecie bądź czwarte opakowanie :)
-krem do rąk garnier- zużył mój chłopak, ja pomogłam tylko pod koniec, bo stwierdził że jemu już nie działa.. :) Dla mnie średni.
-ziaja- arganowy krem do rąk. Bardzo fajny :)

 WŁOSY:
-olejek do włosów pantene- taki sobie- recenzja <klik> RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE!
-suchy szampon isana- baaaardzo dobry! NA PEWNO KUPIĘ PONOWNIE!
TWARZ:
-dwa plastry na nos niezbyt skuteczne .... ani ani jeden por nie oczyszczony.. :)
- chusteczki do czyszczenia okularów- używam od dawna i jestem bardzo zadowolona :)
-tonik z avonu. Nie polubiłam ...
-nivea- dwufazowy demakijaż- bardzo fajny! Recenzja <klik>
-puder z rimmela. Match perfection. Bardzo się z nim polubiłam szczególnie ostatnio :) Post na pewno będzie :)
-masło do ciała z pat&rub- stosowałam do twarzy. Ogólnie dla mnie nigdzie się nie sprawdzaiło...
-korektor do brwi z eveline- bardzo fajna alternatywa do delikatnego makijażu i delikatnego podkreślenia brwi :)
-eyeliner z lovely- bardzo fajny :)
-tusz do rzęs z clinique- beznadzieja!! Szybko wysechł, kruszył się... Nie wiem, może był otwierany.. Nie polubiłam..
-tusz do rzęs od Maybelline- luuubie :) To moje drugie zużyte opakowanie :) Mój tusz za nastolatki :P

I wsio :))

Trochę tego nazbierałam. :)
W tym roku planuję dużo bardziej zadbać o twarz i włosy. Takie drobne postanowienie :)

Dziś jeszcze do pracy... :(

Sylwester będę spędzać w domu z Kochanym. Romantycznie :)
A jak wasze plany??

Szczęśliwego Nowego Roku Kochani! Udanej sylwestrowej zabawy !! :)

Buziaki :*

10 komentarzy

  1. sporo tego nazbierałaś :) ja sylwestra tez spędzam z ukochanym, ale idziemy na impreze. szcześliwego nowego roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne denko:)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zużycia :) a i tak nawiasem Wszystkiego Dobrego w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat uwielbiam ten czerwony krem do rąk Garniera, dla mnie jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z denka nie miałam nic. W 2015 będę nadrabiać.
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo udało Ci się zużyć:) Kilka z nich znam, m.in. olejek Pantene oraz suchy szampon Isana. Olejek Pantene zapach ma fajny,ale działania nie widzę. Natomiast suchy szampon od Isany bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tą suchą Isanę, chociaż jak dla mnie Batiste jest lepszy-nie matowi tak włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten suchy szampon z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję przedstawianą przez Ciebie wersję żelu z Luksji. Suchy szampon u mnie całkowicie się nie sprawdza, natomiast korektor do brwi lubię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego produktu. Muszę spróbować suchy szampon z Isany
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!