poniedziałek, 17 lutego 2020

TOŁPA: Peeling 3 enzymy.

Witajcie! Ostatni czas dla mnie... do lekkich nie należy. Nie pamiętam czy pisałam tu o tym, ale adoptowaliśmy kotka. Niestety kotka juz u nas nie ma, byłam zmuszona go uśpić, był chory, nie dało się mu pomóc, ostatni dzień bardzo się męczył. Nie był u nas długo, ok 2 miesiące, ale bardzo się wszyscy przywiązaliśmy, strasznie mi z tym ciężko, nam, ale zwłaszcza mi, bo ja z nim spędzałam najwięcej czasu.
Myślę, że z czasem weźmiemy drugiego, nie wyobrażam sobie, że mogłoby być inaczej, ale na razie, no potrzebujemy czasu trochę.

Dzisiaj jednak chciałabym wam opowiedzieć o peelingu enzymatycznym od tołpy. Jest bardzo wychwalany przez wiele osób. Same ochy i achy :P niemal żadnej złej opinii :P
Jeśli ciekawi jesteście jak sprawdził się u mnie, zapraszam ;)


Peeling zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie informacje, jakich tylko dusza zapragnie :) Tołpa opakowuje swoje produkty w szczegółowo opisane opakowania. Jest na nich dużo więcej informacji, niż na innych tego typu produktach.


Tutaj kolejna strona opakowania, oraz skład.


Nie wiem dlaczego zdjęcia z pokazaniem jak wygląda peeling nie zrobiłam, aczkolwiek teraz już nie ma sensu, bo sceneria byłaby inna :P Została mi jeszcze jakaś 1/3 opakowania, może mniej.

Peeling znajduje się w tubce, 'metalowej' zakończonej plastikową nakrętką. Jak widzicie na zdjęciu otwarcie nie jest całkiem typowe, bo zakończenie tubki jest wydłużone. Naciskając tubkę wydostaje się z niej cieniutki pasek peelingu, generalnie nie wiem czemu ma to służyć, ale widocznie producent miał jakiś swój powód.

Ma gęstą, kremowo-żelową formułę, bezbarwny, lekko mglisty kolor, pachnie obłędnie, owocowo, lekko kwaśnie. Co do efektów. Nie powiem, suche skórki niemal całkiem zniknęły. No i tyle dobrego :P Co do sebum, zero poprawy. Co do zaskórników, zero poprawy. Co więcej, zauważyłam nawet, że moja skóra skłonna do niedoskonałości, skłonna do zapychania, skłonna do zaskórników, pogorszyła się. Nagle zaczęło się ich pojawiać jeszcze więcej..


Podejmę jeszcze jedną, ostatnią próbę, odstawię inne produkty, które mogłyby mi szkodzić, jednak nie wierzę, ze to cokolwiek zmieni, bo używam obecnie samych produktów z dobrym składem. O ile ja to dobrze rozumiem, one, jeśli by mi nie służyły, mogłyby spowodować uczulenie, ewentualnie podrażnienie, jednak nie zaskórniki.. Jeśli się mylę, poprawcie mnie ;)

Cóż, tak to jest. To, że coś dla kogoś innego jest hitem, nie musi się nim okazać też dla nas. Każda skóra jest inna, ma inne potrzeby oraz inne problemy. Na każdego może działać co innego, przekonałam się juz o tym wiele razy i na pewno wiele razy się jeszcze przekonam ;)


A wy znacie ten peeling? Sprawdził się u was? Dajcie znać!

BUZIAKI, KAŚKA :*

7 komentarzy

  1. Szczerze kocham ten peeling. Miałam 3 opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym sprawdziła w wolnej chwili niepokojące składniki peelingu, bo mnie niestety czasem się zdarza, że jakiś produkt mimo przyjemnego składu zawiera w sobie jakąś substancję, która zapycha. Ja się tak nacinam na niektórych do twarzy Bielendy, a konkretnie na kremach niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie miałam, ale kusi mnie co raz bardziej. Chętnie sprawdzę jak spisze się na mojej cerze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu liczyłam na kolejną pozytywną opinię :P Nie mniej jednak na pewno sama wypróbuję, bo jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest na mojej wishliście, póki nie spróbuję, to się nie dowiem czy jestem w gronie tych szczęśliwców, u których się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam dobrego peelingu, a tego nie miałam. Przyjaciółka też go polecała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czytałam same dobre recenzje.. Ale masz rację, hity blogosfery nie są zawsze hitami w rzeczywistości, każda skóra może zareagować inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!