sobota, 4 listopada 2017

YANKEE CANDLE: Garden Sweet Pea.

Witajcie kochani! U nas szykują się niebawem duże zmiany :) Przyszła pora, aby Bartek dołączył do przedszkolaków, a mama uaktywniła swoje życie zawodowe ;) W poniedziałek pierwszy dzień!
Wyszło to dosyć nagle i niespodziewanie, miało to się stać być może w lutym, ewentualnie we wrześniu. Jednak trafiła się, można by rzec okazja, więc poszłam za ciosem. Z jednej strony cieszę się najbardziej na świecie, z drugiej już zaczynam się lekko bać, ale to jest chyba normalne, prawda?
Mamy przedszkolaków/żłobkowiczów jak poradziłyście sobie z rozstaniem z dzieckiem? Jedt na to jakiś skuteczny sposób? Podejrzewam, że gorzej to zniosę niż Bartek...


Dzisiaj wosk z serii zapachów letnich, kwiatowych, ale czasami w tym okresie i takie warto odpalić ;)
Byłam go bardzo ciekawa, bo uwielbiam 'pachnący groszek', czy zapach okazał się dokładnie taki jak zapamiętałam z popularnych kwiatków doniczkowych??


'Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: groszek pachnący, gruszka, brzoskwinia, frezja oraz drzewo różane.'

'Pachnący groszek romantycznie pnący się po drewnianych, sielskich sztachetach ugiętego pod ciężarem mchu płotka to cudownie ciepły obrazek kojarzący się ze spokojnym życiem na cichej prowincji. A kiedy do tego rysunku dorzucimy dostojną frezję, dojrzałą, kusząca słodkim nektarem brzoskwinię, zapach gruszkowego miąższu i esencję wyciekającą wprost z kwiatów różanego drzewka – wtedy otrzymamy portret aromatu idealnego: przytulnego, kwiatowego, ogrodowego! Tak właśnie rysuje się kompozycja Garden Sweet Pea – kusząca mnogością składników cudem zamkniętych w małej, woskowej tarteletce.'

źródło: Goodies.


Tarta jest w pięknym kolorze i ma piękną grafikę! Od razu zachęca do wywąchania :D
No i powiem wam, że opis jest w punkt! A rzadko to zgadza się z moim nosem!
Jest to przepiękny kwiatowo owocowy zapach, lubię takie zapachy, chociaż moimi faworytami są słodziaki, mega cukierkowe słodziaki, takie zapachy też są u mnie bardzo mile widziane!

Lubicie tego typu zapachy?

Wosk możecie kupić na Goodies, dokładnie TU, w cenie 9 zł.

BUZIAKI, KAŚKA :*

10 komentarzy

  1. Uwielbiam zapachy z Yankee Candle;) obecnie palę Soft Blanket, jest cudny- polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to do końca byłby mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię mocno przesłodzonych zapachów, więc ten pewnie szybciej by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten zapach, ale tylko na sucho ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go tak dawno temu, że nie pamiętam, jak pachniał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny jest ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten zapach, jak dla mnie idealny na sezon wiosenny :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierwszego dnia płakałam razem z nim. Trzeba to po prostu przeczekać, być konsekwentnym i przytulać mocno po przedszkolu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jak zwykle zielona w temacie wosków :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!