niedziela, 22 lipca 2018

YANKEE CANDLE: Mango peach salsa.

Witajcie! Właśnie mój urlop się kończy :) Jutro do pracy, cóż. Tak to jest, to co dobre szybko się kończy. Wnerw mnie bierze na powrót, ale staram się nie myśleć źle, co więcej. Postanowiłam sobie,  że wszystko co mi nie pasuje wezmę na olewke. Nie będę brać do głowy, nie będę się przejmować, zrobię swoje i pójdę do domu. O :)
Wiem, brzmi to jakbym pracowała w jakimś obozie :P Niee, pracuję w markecie ;) Jednak jest to dla mnie trochę.. dołujące. Ciągle szukam czegoś, jednak nic lepszego nie widać, więc tkwię nadal ;)

Dzisiaj przychodzę z recenzją wosku po dłuugim czasie :) Dawno nie było, jakoś się nie składało, ale myślę do tego wrócić, bo dzisiejsze palenie przypomniało mi jak bardzo to lubię!



'Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mango, brzoskwinia oraz różowy pieprz.'

'Splątane w tanecznym uścisku i poruszające się w rytm salsy owoce tworzą wokół siebie nastrój cudownej, letniej egzotyki. Salsa sporządzona z dojrzałych cytrusów, soczystego mango, uwodzącej słodkim nektarem brzoskwini to prawdziwy, tropikalny koktajl, dla równowagi doprawiony szczyptą różowego pieprzu i pobudzającego imbiru. Owocowy taniec, owocowy shake, owocowa przygoda przeżywana na rajskiej plaży. Po prostu – doskonale skomponowany, pięknie pachnący, w pełni naturalny wosk Mango Peach Salsa, który zaprasza do tańca, karmi ciało i uwodzi zmysły obietnicą egzotycznych wakacji.'
źródło.


Wosk w pięknym słonecznym kolorze, dokładnie w kolorze wnętrza mango czy brzoskwinki!
Pachnie dosłownie obłędnie! Przepyszna, kolorowa sałatka pełna soczystych owoców. Uwielbiam mango i brzoskwinie, chociaż fakt, że wolę te Paraguayo, ale to nadal brzoskwinie :P
Zapach jest słodki, ale nie przesłodzony, z delikatną kwaśną nutą. Fakt lubię te największe słodziaki, jednak owocowe zapaszki są również w moim guście.
Najbardziej kojarzy mi się z deserkami, które kiedyś robiła nam moja mama. Owoce- truskawki, brzoskwinie, banan, galaretka i bita śmietana! Mniam!

Całym sercem polecam, a dodatkowo jest teraz zapachem miesiąca!

Wosk znajdziecie do kupienia na Goodies, konkretnie TU, w tej chwili w promocyjnej cenie 6,75 zł.


Znacie ten zapach? Lubicie owocowe zapachy? A może latem całkowicie rezygnujecie z palenia wosków/ świec?

BUZIAKI, KAŚKA :*

6 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!