poniedziałek, 30 czerwca 2014

Avon, głęboko oczyszczający peeling do twarzy z minerałami z Morza Martwego.

Hej Hej :)
Dziś na tapetę wrzucam peeling do twarzy z avonu.
Lubię avon, mam sporo kosmetyków z tej firmy, ale ostatnio jakoś nie mam zbytnio dostępu, więc jestem sporo do tyłu.
No ale jak wiadomo, nie wszystkie kosmetyki mają taki efekt jak obiecuje producent.

Czy peeling się sprawdził ?

Ładna, nieduża zgrabna tubka, pojemność 75 ml, tak jak przeważnie w peelingach do twarzy (bądź stóp, rąk).

Na kosmetykach z serii 'Planet Spa' Avon jeszcze się nie zawiodłam. Każdą rzecz, jakiej używałam mogę polecić.

SPOSÓB UŻYCIA:  Nałożyć na mokrą skórę unikając okolice oczu.
Dokładnie wmasować w skórę, pozostawić do wyschnięcia. Spłukać. Stosować 3 razy w tygodniu, lub rzadziej w przypadku skóry wrażliwej.

Co obiecuje producent?


Pomaga usunąć zanieczyszczenia i nadmiar sebum, pozostawiając skórę miękką  i odświeżoną.

Konsystencja kremowa. Bardzo gęsta, przypomina mi takie prawdziwe masło kakaowe.


Peeling ma oczyścić skórę z zanieczyszczeń i sebum.
Dobrze, jeżeli o to chodzi, oczyszcza, odświeża pozostawia skórę pachnącą i miękką.
Ale ja będąc posiadaczką (szczęśliwą! :D) cery tłustej potrzebuje czegoś, co będzie też zdzierało martwy naskórek. Zdzierak z niego żaden!!! Jeżeli ktoś potrzebuje czegoś mocniejszego, nie polecam.

Nie sądzę, żeby do skóry suchej się nadawał. Drobinek było mega mało, były mega delikatne ... Zamiast nazwy 'peeling' powinien mieć 'krem oczyszczający z drobinkami'. Wg mnie do peelingu to ma hen hen.

Już wiem, że nie kupię go ponownie. No nie kosztował aż tak dużo, bo ok 10 zł (w promocji), ale za tyle kupię sobie peeling z perfecty, gruboziarnisty, który oczyści moją skórę jak należy i przy okazji zedrze też martwy naskórek.

Moja ocena 5/10- dla peelingu
                   7/10- dla kremu oczyszczającego twarz


Za mną też moje pierwsze, blogowe denko. Nie za duże, ale jest :)


1. Bielenda- dwufazowy olejek do kąpieli.
2. Bielenda- Kolagenowe odmłodzenie- płyn micelarny
3. Alterra- Peeling kokos& papaya
4. Perfecta, peeling gruboziarnisty
5. Pix- szampon dziegciowy
6. Nivea, płyn dwufazowy do demakijażu oczu <recenzja>

Niektórych rzeczy recenzje na pewno się pojawią w najbliższym czasie :)

Na dzisiaj tyle, paaa!

Kaśka

19 komentarzy

  1. Nie miałam tego peelingu ale planuję jego zakup w najbliższej przyłości. Myślę, że do mojej suchej i wrażliwej cery będzie ok :) mam maseczkę z tej serii i jest super ;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dla cery suchej i wrażliwej będzie dobry, spróbuj :)

      Usuń
  2. Jakoś do rzeczy z Avonu nie jestem do końca przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  3. peelingu nie miałam, ale z tej serii błotną maseczkę i sprawdzała się nieźle :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też :) używam jakoś 2 razy w tygodniu :) Co prawda i tak myję jeszcze po nim włosy innym szamponem... Jego zapach jest 'zabójczy' :)

      Usuń
  5. Mam z tej serii maseczkę i peeling enzymatyczny i u mnie się sprawdzają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczkę właśnie zamawiam :) jakoś ten peeling mnie nie przekonał, więc z peelingów tego typu zrezygnuję :)

      Usuń
  6. mam tą maskę z Avonu, ale jej zapach mi się nie podoba...:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię go, ale jeszcze bardziej lubię maseczkę oczyszczającą z tej serii. Obecnie mam obydwa produkty :)
    Dołączyłam do obserwatorów i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szamponk fajny <3

    Obserwujemy?Zacznij i daj znać w komku ;pp
    ladyfashion-mchanel.blogspot.com <--- zapraszam na nowego posta ;D
    Pozdrawiam ;pp
    ~M.Chanel

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling z Avonu miałam chyba jakiś czas temu i fajnie się sprawował:) Dwufazowy olejek jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że tak bardzo przypadł ci do gustu ten peeling, bo osobiście też uwielbiam tą serie, jaką jest Planet Spa. Nigdy się na niczym nie zawiodłam i odkąd pracuje w Avonie klientki nie raz tą serie chwalą. Domyślam się, że ty też znasz ją dość dokładnie.
    W każdym razie zapraszam do mnie: http://polskiavon.blogspot.com/ będę dokładnie oceniać wszystkie kosmetyki tej marki i przybliże nieco sposób na kupienie ich taniej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!