wtorek, 29 grudnia 2020

KANN: Bioestrowy eliksir do dłoni i paznokci.

Witajcie! Resztka roku, 2020 się kończy, szok. To był ciężki rok, nie tylko przez wirus, ale pośrednio również. Dużo nam namieszał w życiu osobistym, w zdrowiu, w pracy ... U męża się wyprostowało, u mnie jeszcze nie. "Powrót do pracy w lutym, trochę nie mogę się doczekać, ale trochę jestem przerażona. Obecnym rynkiem pracy, obecną sytuacją, która daje się we znaki, również w pracy, zwłaszcza w takich miejscach, do których będę się starała o pracę. Trochę już chcę do ludzi, w sumie nie trochę, nawet bardzo. Jednak jak pomyślę jak ciężko było ogarnąć życie jak obydwoje pracowaliśmy to śmiać i płakać mi się chce :D no ale cóż, ludzie pracują, voila. Będzie git, czemu miałoby nie być ;)


Dziś chciałabym napisać wam kilka słów o eliksirze, który otatnimi czasy miałam okazję testować :) 



Eliksir mieści się w niewielkim kartoniku. Jego skład to w 99,3% naturalne składniki, jest również w 100% wegański, wiem, że niektórzy zwracają na to dużą uwagę. 
Ja może nie aż tak bardzo, ale fajnie wiedzieć gdy tak jest, zdecydowanie jest to dodatkowy plus zachęcający do zakupu/użycia ;)


Naturalny wegański, bez glutenu, stworzony bez okrucieństwa dla zwierząt! No i produkt polski ;)


Tutaj możecie sobie zerknąć na skład :)


Próbowałam uchwycić spadającą kroplę, niewstety nie udało mi się. Niestety nie mam żadnego statywu, wiec jedna reką trzymałam pipetę, drugą telefon i pstrykałam :))

Eliksir pachnie obłędnie! Taką prawdziwą głęboką maliną, zero sztuczności. 
Potrzebuje chwili, by dobrze się wchłonąć, jednak mam też wrażenie że jest na swój sposób 'suchy' nie tłuści jakoś kosmicznie, po prostu otula skórę i pozostawia na niej delikatną warstwę.
W momencie, kiedy moja skóra była w średnim stanie, trochę przesuszona, jednak bez dramatu, eliksir świetnie dał sobie radę. Jednak jakiś czas później dramat nadszedł 🙈 Wszystko przez moje mądre, chorobliwe wręcz mycie dłoni, o ile latem nie daje to negatywnych skutków, o tyle jesienią/zimą nie przechodzi to bez echa. Jest jak jest. 
Jednak wtedy niestety eliksir nie wystarczył... Nakładałam go kilka razy dziennie, ale niestety bez efektu..
Pomogło mi tylko masło shea w rekawicach. To mój sekret, zawsze działa, właśnie w tych największych dramatach, jakim był ten.

Jeśli ktoś nie ma takich niemądrych pomysłów, jak ja, myślę że eliksir pomoże z każdym przesuszeniem skóry dłoni, mi pomógł bardzo, dopóki sama nie nawaliłam ;)
Dodatkowo ten skład, dodatkowo ten zapach... Obłęd!
Warto go wypróbować, zdecydowanie! :)

Dajcie znać czy coś o nim słyszeliście?

BUZIAKI, KAŚKA :*

1 komentarz


  1. I loved the product, I didn't know it and it looks very good, I hope to find it in Brazil. I loved your blog, which I'm already following. Happy new year and much success. https://beperes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!