czwartek, 22 marca 2018

YANKEE CANDLE: Delicious Guava.

Witajcie Kochani! :)
Dlaczego ta zima nas tak kara? Gdzie podziała się wiosna?! Co się z tym światem dzieje? Wieje złem, pada śnieg! Jaaacie. Dość już tego zimna, kupiłam sobie takie śliczne koronkowe trampeczki no i leżą, czekam i czekam aż będę mogła je założyć :D
Schować kurtkę, czapkę, szalik.. No strasznie nie mogę się doczekać ciepła. 
A wy? Może ktoś z was uwielbia zimę i niechętnie myśli o lecie? :P


Dzisiaj przychodzę do was z iście letnim zapachem, czaruję, coby przywołać ciepełko, chociaż kapkę!


'Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu pysznej, soczystej i dojrzałej guawy połączonej ze słodyczą tropikalnych owoców.'
źródło


Piękna etykieta, śliczny, brzoskwiniowy kolor wosku zachęca do wypróbowania.
Guawy nigdy nie jadłam, dla mnie totalna abstrakcja. Jednak powiem wam szczerze, że jeśli smakuje tak dobrze jak ten wosk pachnie.. to muszę jej spróbować!
Cudowny zapach! Słodki, owocowy, ale jednocześnie z delikatną nutą świeżości. Nie takiej proszku do prania, czy płynu do płukania. To owocowa świeżość, momentami po prostu czuję zapach melona, który dla mnie jest właśnie słodkim, ale i świeżym zapachem.
Czuć w nim tą tropikalność, soczystość, słodycz, ale i świeżość. Bardzo nieoczywisty, jednocześnie przewidywalny.
Cudny jest, jakbym dorwała go w dobrej przecenie (może za jakiś czas ;)) skusiłabym się na dużą, a rzadko mi się to zdarza!

Znacie ten zapach? Przypadł wam do gustu?

Wosk znajdziecie na stronie Goodies, dokładnie TU, w cenie 9 zł.


BUZIAKI, KAŚKA :*

8 komentarzy

  1. Och tak w tą okropną pogodę to chętnie bym sobie taki wosk zapaliła, bo normalnie pogoda nas nie rozpieszcza, a to już ten miesiąc w którym każdy zaczyna tęsknić za PRAWDZIWĄ wiosną... na pewno się doczekamy, ale te czekanie trwa wiecznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam zimę lubię, za latem nie przepadam ;p A co do zapachu to chyba bym się z nim polubiła więc chętnie poznam na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz na coraz cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie moje zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam go na sucho, ale to zdecydowanie nie moje nuty, choć jestem na maxa owocowa jeśli chodzi o zapachy, ale jednak ten za mocno pachniał mi arbuzem/melonem, a tego nie lubię jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju! muszę w końcu zrobić nowe zamówienie na woski! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go jeszcze, ale narobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać blog każdego z komentujących :)
Jeżeli coś w moim blogu Cię zainteresowało- zaobserwuj.
Na pewno nie umknie to mojej uwadze i jeśli Twój spodoba się mi- zrobię to samo.
Proszę o nie spamowanie linkami- trafię do was :)
Pozdrawiam!